رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان از نوسازی 55 درصد ناوگان این اورژانس در دولت تدبیر و امید خبر داد.

نوسازی  55 درصد از ناوگان اورژانس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب الله معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده 40 دستگاه آمبولانس جدید نیز تا پایان سال 97 به چرخه حمل و نقلی اورژانس همدان افزوده می شود.

وی خاطر نشان کرد:50 دستگاه آمبولانس بنز پیشرفته با 150 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم به ناوگان اورژانس این استان افزوده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان ادامه داد: استاندارد بهره گیری از خودروی آمبولانس در دیگر کشورها 5 سال است ولی این رقم در ایران تا 10 سال می رسد.

معصومی اظهار داشت: برخی از خودروهای قدیمی به علت نقص فنی چند روزی در تعمیرگاه می مانند در حالیکه این رویه نه تنها موجب کندی در ماموریت ها بلکه هزینه هایی را به اورژانس تحمیل می کند.

وی تاکید کرد: ماموریت های اورژانس تعطیل بردار نیست بنابراین باید همواره خودروهای موجود آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را داشته باشند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: 55 پایگاه امدادی اورژانس، 400 نیروی انسانی، چندین دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی 97 مشارکت دارند.

انتهای پیام/ب

55 درصد از ناوگان اورژانس همدان نوسازی می شود

برچسب ها: اورژانس ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.